Khamis, 12 Mac 2015

Reunion Dan Meraikan Pengantin Baru


Assalamualaikum w.b.t

Kejadian berlaku pada 25 Disember 2014...kucoretkan jua di sini sebagai kenangan...

Tatkala menerima kad daripada bakal pengantin melalui aplikasi whatsapp di Group Whatsapp Throwback SMMS btch 88-94, dah terdengar-dengar suara-suara yang mengajak untuk ber"reunion"...hehehe...tak habis-habis kan...walaupun setiap hari bertemu dan berbicara di ruang maya...manakan sama dengan bersua muka dan bertentang mata di alam nyata...

25 Disember 2014...bersamaan hari Khamis, memang la hari cuti umum sempena perayaan Krismas...persoalan yang bermain di minda saya...bolehkan saya bercuti? Hujung tahun tu...dan kebiasaannya memang sibuk dengan tugas-tugas untuk proses penutupan akaun kewangan kerajaan. Tak sampai hati nak bercuti dan meninggalkan team saya bertungkus-lumus di pejabat. Akhirnya saya nyatakan pada bakal si ratu sehari...In Shaa Allah...kalau diizinkan Allah adalah saya nanti di majlis beliau...

Akhirnya memang Allah mentakdirkan rezeki saya untuk bersama-sama meraikan beliau dan bertemu kawan-kawan...Jabatan Akauntan Negara Malaysia (JANM) mengumumkan tiada tempoh Akaun Kena Bayar (AKB) pada tahun 2014...semua transaksi akan berakhir pada 24 Disember 2014...haa...apalagi terus beli tiket...petang 24hb ambil half day...malamnya dah selamat berada di kampung halaman :)

Pasangan raja dan ratu sehari



Kami-kami yang hadir mengecohkan majlis

Kepada pasangan pengantin Huzaimah dan suami, selamat menempuh alam berumahtangga...semoga kalian berbahagia dan hubungan berkekalan hingga ke akhir hayat.

Hingga jumpa lagi

Tiada ulasan:

Eid Mubarak 1442H - Sambutan Aidilfitri Dalam PKP dan Norma Baru

 Assalamualaikum w.b.t 13 Mei 2021 / 1 Syawal 1442H Kad Raya Alaf Baru Alhamdulillah...Syawal datang lagi setelah sebulan berpuasa di bulan ...