Rabu, 23 Februari 2011

Anak Saudara (Part 1)

Assalamualaikum w.b.t.

Budak kecik ni anak saudara sulung dalam famili saya... anak adik saya...namanya Raudah Annur...si kecil inilah yang membuatkan ibu-ibu saudaranya rasa nak balik kampung selalu...kalau boleh balik kampung tiap-tiap minggu pun tak pe... :)

17 hari

Lahir tak cukup bulan...pastu kena kuning pulak...berat masa lahir tak sampai 2kg...kesian sangat...nak pegang pun takut...

2 bulan

Alhamdulillah...masa ni tubuhnya dah berisi...masa ni tak berapa seronok lagi sebab si kecik ni asyik tido je...tapi dalam pukul 2.00 pagi dia start la merengek sampai ke subuh...

4 bulan

Masa ni si kecik ni dah membesar dengan jayanya...tengoklah muka dia tu punya la tembam...sampaikan adik lelaki saya macam tak percaya itu anak buahnya...hahaha...

13 bulan

Masa ni si kecik ni dah pandai menyulur dan dah pandai mengajak orang sekelilingnya bermain dengan dia...

16 bulan  

Gambar terbaru diambil masa cuti Tahun Baru Cina baru-baru nie...dah pandai duduk sendiri...berdiri dan berjalan sambil berpaut kat dinding/kerusi dan apa-apa je lah yang boleh dia pegang...masa saya sampai rumah mak abah saya, budak kecik ni baru bangun tido...saya nak pegang je dia dah merangkak kat ibu dia...padan muka mak long...lama tak balik kampung sampai anak saudara pun tak kenal...

Tiada ulasan:

Eid Mubarak 1442H - Sambutan Aidilfitri Dalam PKP dan Norma Baru

 Assalamualaikum w.b.t 13 Mei 2021 / 1 Syawal 1442H Kad Raya Alaf Baru Alhamdulillah...Syawal datang lagi setelah sebulan berpuasa di bulan ...