Jumaat, 13 Mac 2020

Family Day BKP 2020

Assalamualaikum w.b.t

Pada 29.02.2020 (Sabtu) bertempat di Paya Indah Wetland, Dengkil, Selangor telah berlangsung dengan jayanya Hari Keluarga, Bahagian Khidmat Pengurusan, Jabatan Perangkaan Malaysia (Ibu Pejabat). Alhamdulillah, setelah sekian tahun tidak diadakan Hari Keluarga, pada tahun ini ia berjaya direalisasikan dengan penuh kemeriahan.

Encik Suami yang terpaksa ikut dan meninggalkan JAPEN Football Team beraksi dalam Kejohanan Bola Sepak MAKSWIP tanpa pengurus berikutan pertindihan tarikh :D

Banner Program

Acara Famili : Fashion Show

Macam-macam gelagat

Tekun betul menyiapkan rekaan fesyen

Masa untuk mencari pemenang

Acara Dewasa : Hantar gelang getah dengan straw

Lari Ikat Kaki

Acara Dewasa : Mandi Tepung

Dah selesai...penuh tepung di tudung

Pelbagai acara disediakan oleh Ahli Jawatankuasa...antaranya pertandingan mewarna untuk anak-anak, permainan lambung kasih, lari ikat kaki, mencari harta karun, mandi tepung dan hantar gelang getah menggunakan straw minuman untuk dewasa, isi air dalam botol untuk kanak-kanak dan acara keluarga...mereka dan memperaga fesyen daripada kertas surat khabar.

Pertandingan Mewarna Kanak-kanak

Permainan Lambungan Kasih

Menang permainan Mencari Harta Karun

Lucky Draw (Tukar Hadiah)

Isi dalam beg...terima kasih kepada yang memberi

Bergambar beramai-ramai sebelum bersurai

Terima kasih boss yang sporting, para AJK yang bertungkus-lumus bagi memastikan program berjalan lancar serta semua warga BKP dan keluarga yang menyertai. Sesekali keluar daripada ruang lingkup ofis memang menyeronokkan. Masa inilah berpeluang dapat mengenali dengan lebih rapat anggota-anggota di unit-unit lain. Semoga akan ada lagi aktiviti seperti ini di masa-masa akan datang.

Hingga jumpa lagi... 


Tiada ulasan:

Eid Mubarak 1442H - Sambutan Aidilfitri Dalam PKP dan Norma Baru

 Assalamualaikum w.b.t 13 Mei 2021 / 1 Syawal 1442H Kad Raya Alaf Baru Alhamdulillah...Syawal datang lagi setelah sebulan berpuasa di bulan ...