Khamis, 24 Mei 2012

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2011


Assalamualaikum w.b.t

Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) 2011, Jabatan Perangkaan Malaysia telah selamat dilangsungkan pada 22 Mei 2012. Majlis tahun ni berlangsung di Dewan Perdana, Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC). Tahun ni saya duduk di kerusi AJK je sebab tahun lepas dah jadi penerima. Mana boleh dapat tiap-tiap tahun kan...bagilah laluan kat orang lain pulak.

Ada ke yang dapat untuk dua tahun berturut-turut? Tak pasti pulak saya...tapi tak salah saya masa saya berkhidmat kat ofis lain sebelum ni ada individu yang dapat APC untuk dua tahun berturut-turut. Masa tu saya berkhidmat sebagai Pekerja Khidmat Singkat (PKS) jadi saya tak pernah peduli hal-hal orang yang kerja tetap ni...Pada saya tak jadi kesalahan pun...dah prestasi kerjanya bagus...kenapa mesti dipertikaikan...betul tak?

Okey, layanlah gambar-gambar yang sempat diambil:







Tahniah dan syabas kepada semua penerima anugerah dan barisan AJK juga. Semoga kita semua dapat berkhidmat dengan lebih baik dan jadikan anugerah yang diterima sebagai pemangkin semangat untuk menjadi lebih cemerlang di masa hadapan.

Sekian coretan saya...hingga jumpa lagi...



1 ulasan:

Ina Mohamad berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Eid Mubarak 1442H - Sambutan Aidilfitri Dalam PKP dan Norma Baru

 Assalamualaikum w.b.t 13 Mei 2021 / 1 Syawal 1442H Kad Raya Alaf Baru Alhamdulillah...Syawal datang lagi setelah sebulan berpuasa di bulan ...